fredag 27 maj 2011

Party rock anthem!

This is the crew that's kickin' ass! Minus Tobbe o plus Sara så är Hönsgården gjord! (Jag ser gravid ut, guuuuuuuud så kul!)
Denna bilden är från förra helgen (?) då vi var på väg till Bränna. Så jävla rolig kväll! Man ser att jag var mer på G än de andra ;) Men då hade jag hållt på sen 17 och inte doooom.

Ne. Nu är det helg och ingen är gladare än jag! DOCK har veckan gått så jävla fort att det snarare känns som "Jaha, helg.. ja ja okej rå" hehe. Men ska helt klart bli skönt att få sova ut riktigt ordentligt. Hela förra helgen gick sömnen åt helvete så det är välbehövligt nu känner jag. Kanske rätt bra med helg ändå? ;)

Mnjä idag blir det middag, dusch och fix för att sedan möta upp chicksen på Straj Alley och sen ska vi KICKA ASS! Fan så jävla bra. Så kul och perfekt fredagsnöje! Helt underbart. Vi lär ju hamna på Bränna innan kvällen är slut och inte faaasen gör det mig nåt. För där är det så jävla soft. Sitta med ett glas vin och bara myyyyysa med dom man gillar allra mest!

Imorgon blir det nog middag på Bränna (vi har inte diskuterat detaljerna riktigt än) och sen blir vi kvar där. Skönt. På söndag är det IKEA som gäller. Jag känner spontant "NEJ" eftersom det både skulle vara dåligt väder och sen löning på det. Men det blir nog bra. Blir det för mycket får jag väl helt enkelt gå på Skopunkten eller godislandet där eller nåt. Det löser sig! Heh.

Skönt med en helg med relativt lugna planer och ändå massa luckor för spontana aktiviteter. Det låter väl helt underbart? Tycker ni inte?

Nä nu ska jag nog ringa McDicken. Eller så gör jag middag. Eller äter choklad. Dricker Cola. Vi får se. Det är fredag. Det blir bra i vilket fall!

Ajöken möken!

Inga kommentarer: