torsdag 26 maj 2011

Gayonsdag med Martin

Ho ho ja ja.
Var hos finaste Martin igår på middag. Karln hade gjort tacos och fasiken så gott det var! Längesen jag åt det känns det som!
Vi lyxade även till det med varsin öl, även om Martin kanske inte fick i sig hela. Konstigt att jag blivit öldrickare som alltid hatat öl. Men det var den där gången då vi bowlade som jag blev så jävla ölsugen och sen har det inte släppt ;) Haha.
Martin var så bög som bara han kan och ville fixa med mitt hår. Blev riktigt fränt. Tuperade jävlart HELA håret, sen upp i en hög toffs. Fint! Värsta balfrippan! Lär bli skojj att reda ut det idag. Men mitt hår är rätt medgörligt (utom när det gäller att fixa det) så det är nog inga problem!

Idag vankas det stadsvandring med hönsgården. Skojj skojj skojj.
Nu håller jag på att hungra ihjäl så ska värma upp skaldjurspastan som jag FAKTISKT gjort själv och som jag tyckte var riktigt god! Heheh.

Längtar tills imorgon då det är Hönsgårdens reunion på bowlingbanorna. Vi ska jävlart kicka ass!! Så ere bara!

Ajöken möken!

2 kommentarer:

Sara sa...

Åååh så fin du var :D

Zara sa...

Oj så fin frisyr, du passar i den :)