lördag 14 maj 2011

Lördag!


God morgon!
Här har jag varit igång sen 9-snåret. Timbuktu skulle vara på Nyhetsmorgon och det ville jag bara inte missa!
Han spelade sin nya singel "Resten av ditt liv". Den var väldigt annorlunda ändå tycker jag. Väldigt rak, ärlig, härlig, elak och skön. Riktigt bra. Jag kommer nog nöta den en hel del. Bättre än Dödsdansen, även om den också är jävligt skön. Ser framemot skivsläppet! Ska bli spännande :)

Annars då?
Ja, igår var jag på promenad med mamsen, vi gick runt Björns o förbi där vi var på fågelskådning med skolan (om någon kommer ihåg? Björkelund typ) och såklart var den där lilla bron översvämmad så det var bara att klättra som två apor, men det gick galant! Såg så jäkla roligt ut så var tvungen att ta bild på morsan när hon körde cirkuskonster. Vi var ute i över två timmar så det var gaaanska skönt att komma hem.
Gick o la mig rätt tidigt (kring 22). Låg i sängen och drog mig lite, läste bloggar o så på telefon. Glömde en bok jag skulle låna av morsan o farsan. Annars hade jag läst den. Men får hämta den idag.

Ikväll vankas Eurovision Song Contest hos Elin. Skönt att få träffa min tjejja igen. Saknar henne som fasen!! Över en vecka sen vi träffades, haha! FÖR LÄNGE.
Skönt med en nykter kväll. Känns som att det behvös.

Men innan dess ska jag ev. på Vittjärvs trädgård med morsan o sen luncha med Martin på stadens torg :) Blir en bra lördag.

Ajöken möken

Psst, mitt panikande om pengar kan ni ignorera. Det löste sig. Jag hade nog en lite halvdålig dag. Eller, ja just då var det en dålig dag. Annars var den bra. Men oroa er inte. Jag klarar mig. Gott o väl. Jag ska inte gnälla.

Inga kommentarer: