söndag 15 maj 2011

Don't think twice, it's alright

Vilken skön lördag!
Var på Vittjärvs Trädgård med mamsen, har blivit lite av en årlig tradition att åka tillsammans o köpa blommor till deras trädgård. Vanligtvis brukar jag vara med och plantera dem också, men igår skulle jag på stan med bästa Martin så det blev inte. Så himla mysig dag. Strosade på stan, köpte en klänning (79.50 :-, inget att säga om priset) sen lunchade vi på Hanssons. Så himla gott!
Strosade runt o var bl.a in på Örjans. Har inte varit där på flera år och vad är det som har hänt med utbudet på tjejavdelningen? Det är ju typ bara kärringkläder där?! Tråkigt. Inte för att jag brukar hitta något annars (därav års mellanrum..) men nu var det verkligen katastrof. Ja ja då vet jag ju det iaf!
Sen åkte jag hem till Fagge o hängde där ett tag. Åt middag o så där.
Promenerade sen till lilla familjen för lördagsmys. Åt fruktsallad o glass, choklad och ostbågar. Icket att förglömma min knarkdricka ;) Haha. Tittade på Eurovision som många miljoner andra (för att dra en SD: "typ tusen miljarder!")
Var ointresserad och skeptisk till en början, men jag är så tävlingsinriktad o när jag märkte att det gick bra för Saade så satt jag o skrek i kör med Elin o Robin. Suck. Haha.
Men en tredjeplacering var riktigt bra! Riktigt jävla kickass. Sämst att vi hamnade bakom Italien, men tur att vi inte kom tvåa. Att hamna tvåa är aldrig roligt. Så en tredjeplacering var riktigt bra!
Nu hejjar vi på att Tre Kronor tar guldet i hockeyn istället! Ska till lilla familjen idag igen o fortsätta gapandet i form av hockey-cheerleading. Haha typ. Nä men vi kommer nog sitta o gapa på rätt bra skulle jag tro.
Det blir spännanade!

Först ska jag dock städa här, ser ut som en svinstia. Minst sagt. Sen ska jag nog titta på lite Sex and the City. :)

Nä dags att sätta igång så jag får dega nån gång!

Ajöken möken

Inga kommentarer: