måndag 23 maj 2011

Jag hoppas att ditt liv blir till vatten, jag hoppas blixten träffar dig, hälsa till Satan, vi hörs!

Lyssnar på Timbuktus underbara Resten av ditt liv. Jag har lyssnat på den nonstop sen den kom ut på YouTube och NONSTOP (dvs hela dagen idag) sen den kom ut på Spotify. Helt jävla underbart bra. Bra samarbete mellan Timbu & Oskar Linnros. Helt otroligt. Så välformulerat. Roligt. Kvickt. Elakt. Sant. Bäst!

Annars då? Ja. När jag klev upp imorse var det strålande väder. Underbart. Sen vände det och blev fult och regnigt. Cyklade hem i spöregn. Resultat? Titta på bilden. Jag klär inte i "kotlett-frilla". Ett som är säkert. Jaa.

Var på bio igår med bröderna och Cattis lillebrorsa Kenneth. Pirates. Givetvis bra. Inte lika bra som de tidigare- men bra. Klart godkänt. Lång. Precis som alla de andra. Träsmaken i slutet var ett faktum. Åt alldeles för mycket godis+chips+läsk så vaknade i natt med kräkkänslor. Var SÅ nära att gå upp och spy. Fast det hade gjort mig till en bulimiker så det sket jag i. Så jag låg där och tänkte bara på att andas o ligga på rygg. Kul det där med att inte kunna behärska sig. Nu får jag fan skärpa mig. Har gått upp i vikt igen. Tack vare PMS:rullar, ostbågar och litervis med Cola. Nu får det vara nog. En gång i veckan. Så långt kan jag sträcka mig. Men fan inte mer alltså.

Ja ja ja. Så är det med det. Nu ska jag börja med middag och sen ska jag baskemig bara ligga på soffan. Måla naglarna kanske jag gör. Beroende på huruvida jag kommer ihåg det eller ej (oftast det som hindrar mig från att fixa dem innan de ser ut som skit).

Bäst att sätta fart. Hungrig som ett djur.

Ajöken möken

Inga kommentarer: