tisdag 24 maj 2011

Grattis Robert Zimmerman 70 bast!

Jag kan väl också visa dagens outfit:
Långkalsonger GK's (Grossistkompaniet, eller Galne Kunnar om man är morfar) och strumpor H&M. ;)

Vilken toppentisdag!
Tänk att den blev så bra efter att den börjat så trögt.
Jag var så trött imorse att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Gick ändå och la mig i tid. Låg i sängen redan kl 21. Sen läste jag till 22 och sen somnade jag direkt när jag släckte! Så himla skönt. Vaknade ingenting under natten heller utan sov nonstop till klockan ringde. Ändå var jag trött! Så himla trött att jag inte tog mig upp förrän kvart över sju!! Jag förstår inte.

Jag och Zara var på spontanlunch på Bodensia, riktigt god mat! Kanonbra faktiskt! Sen tillbaka och göra lite ryck på jobbet på eftermiddagen. Fick prata med en snubbe från Malmen oxå. Så himla underbara! Alltså Helikopter-killarna är mina favvosar! Oavsett vad alla andra säger så är dom baskemig mina favoriter. Synd bara att vi inte har så mycket med dom att göra eftersom vi bara har ärenden i Norrland (Malmen ligger i Linköping). Men desto bättre när jag får prata med dom! Åhh. Så trevliga och jag fick mig ett gott skratt!

Efter jobbet kom Zara förbi på middag, vi satt o surrade o skrattade. Promenerade sedan en sväng. Såklart började det regna, men vi kom överens om att det var enbart för att jag glömde paraplyet hemma.... Så kan det gå. Sen förbi DollarStore en sväng. Har någon märkt vad fina saker de har fått in? Jag ville köpa typ allt!? Vad hände. Har inte varit där på länge eftersom dom bara haft skit. Men nu hade de helt plötsligt jättemycket fint!?
Roligt! Kommer nog åka dit o bunkra inom en snar framtid ;)

Nu ska jag lyssna vidare på älskade Dylan som faktiskt fyller 70 bast idag! Vem kan tro? Vilken legend. Vilken man. Ett geni i mina ögon. Helt klart.

Hoppas allt är bra med er, här är det alldeles lysande!

Ajöken möken

Inga kommentarer: