söndag 24 april 2011

walk on the wild side

Du du dudududuuu dud duudududuududuu...

Underbart, sommaren har anlänt känns det som. Har varit kanonväder hela ledigheten och en dag är kvar. Känns helt ofattbart att ha varit ledig så länge.
Så underbart.
Jag har bara tagit det lugnt, hängt med mina fina tjejer och varit hos familjen. Promenerat en massa och bara varit ute, njutit av värmen. Det känns helt ofattbart att det har varit -30. När hände det liksom? När blev det vår? Jag hänger inte med. Har gått sjukt snabbt. Men vem är jag att klaga? Nejje. För böveln. Snart är sommaren här och vi drar söderut. Fan så jävla underbart.

Ikväll planerar jag att städa o plocka undan jobbiga vinterkläder som stör mig i hallen. Känns dock lite jobbigt att bära ner allt i källaren. Funderar på att bara göra en fuling o hänga in det i min lilla closet. Bara de försvinner från hallen så är det ju bra. Blir bara så förbaskat omotiverad när det är så fint ute.
Har promenerat till och från Fagge idag och jag vill promenera ännu mer. Vill bara vara ute o njuta av värmen.

Nä men om jag kanske ska hänga undan det där. Sen får vi se om jag tar en till walk. Det vore rätt najs. Men är rätt trött i benen så kanske stannar inne eller planterar mig på ballen.
Framför datorn vill jag nog inte vara iaf.

Hoppas allt e bra med er, här äre bra!

Ajöken möken

Inga kommentarer: