torsdag 21 april 2011

Don't look back in anger

Påskelipåskapåskpåskpåsk. PÅSK. Fan så tråkig högtid. Jajje. Minst lika viktig som julen o jadda jadda jadda. Bara äta ägg o se glad ut och njuta av ledigheten.

Idag var typ den värdelösaste dagen EVER. Suttit o surfat. Druckit kaffe. Surrat massa. Käkat thaikrubb med Zara. Surrat lite mer. Surfat. Surrat. Sen åkt hem. Jävligt lättförtjänta pengar så att säga. Catching! Äh. Lönen var inget att hurra över. Så varför låtsas vara glad? Pengar är det såklart. Glad är jag för räkningarna betalda även denna månad och en summa insatt på sparkonto. Min budget för denna månad är strax över 2 lök. Jippiiiiii!!! Blir snålaktiviteter med andra ord. Promenader o morötter till nöje. Nä men en låda vin ska jag väl kunna fixa till Valle nästa helg.
Men annars så. Jodå. Nudlar!! Tur jag bunkrade idag.

Farligt sugen på ostbågar. Aaaaaain't gonna happen. Tar en rök o gnaskar en morot.
FÖR DET HAR JAG FÖRTJÄNAT.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Det enda roliga med påsken är att man får vara ledig/få bra betalt på röda dagar.. och att man kanske får ett påskägg ibland :D Tyckte det var roligare då man var liten, då gick alla barnen i släkten på skattjakt med lappar och sånt~ det var skoj! Och ÅT. Nästa grej är väl midsommaren? :) Fasen vad nice..