lördag 2 april 2011

Lugg? Blond? Feberyra!

Nej. Stängde inte ner datorn, jag fastnade i Facebook, Aftonbladet, bloggar och massa annat som man brukar fastna i på Internet. Ni vet, bara dumsurfa.

Jag har funderat nu att jag nog vill bli blond och att jag nog vill skaffa lugg. Allt på ett bräde, bara så där wild and crazy. Skulle det bli åt helvete är det bara att go dark igen och låta luggen växa ut. Eller hur?

Det känns sommarfräscht att vara blondie. Förändringar är alltid roligt.

Jag tänkte mig något åt det hållet, som Kate Moss här. Kanske inte lika kort hår, tänkte försöka behålla min längd. Men att luggen blir lite så där "halvlång". Så att man lätt kan sätta upp den.
Det vore väl lite kul?
Eller är det bara idioti?

Jajajaja jag är både rolig och idiotisk så det passar väl fint kanske?

-

Läste på AB att Gripen-planen lyft från Ronneby nu. Huvva. Hoppas det inte är några av mina grabbar! Huvva för krig. Ge fan i det!

1 kommentar:

Sara sa...

Bara gör det, blir awesome :D