onsdag 6 april 2011

Jag saknar dig

Det här är från Halloweenfesten 08.

Imorgon är det ett år sen det tog slut mellan oss och på lördag är det två månader sedan du dog.

Fussi jag saknar dig.
Jag hade velat ringa dig och säga att jag hittade massa bilder på oss, MSN-historik, blogginlägg, dagboksinlägg, SMS och massa annat. Att jag är sjuk... få beklaga mig för dig. Du tyckte alltid synd om mig, haha. Åh. Fan vad jag saknar dig.


Fussi jag hoppas du har det bra. Jag tror minsann att du var här och skrämdes igår. Taskmört! Även om jag såklart blir glad. Jag vet inte heller om det bara är inbillning, men ibland känner jag att du är här. Det gör det hela lite lättare på något sätt. Veta att du liksom är kvar.

Ja. *suck* Det har varit tungt på senaste tiden. Det kan jag inte säga något om.

Men nu kommer våren, värmen och allt börjar om på nytt.
Så är det ju.

Inga kommentarer: