onsdag 6 april 2011

Queenstreet intet nytt

(Bild lånad härifrån)

Jaha hej och hå. Vad är det för dag idag? Kan det vara onsdag? Jag är helt dagvild.

Var på Vårdcentralen igår eftersom den här envisa influensan vägrar ge med sig.
Så nu ska jag knarka Ipren (ignorera det där "max 5 dagar i sträck") och ligga i horisontalläge resten av veckan.

På tisdag skall jag på Sunderbyn och göra det där testet om jag har den-där-kroniska-yrselsjukdomen-jag-aldrig-kommer-ihåg-namnet-på. Tisdag blir med andra ord en spännande och händelserik dag! Tänka sig.

Nu ska jag alltså bunkra upp med te, Ipren, soppa och inta soffläge. Titta på senaste avsnittet av Pluras kök. Dregen och hans vidriga fru skall vara med. Dregen gillar jag, men inte hans pösmunksfru.... Nåja. Det blir nog bra. Sen såg jag att Glamourama har kommit med nya avsnitt. Sen har jag ju SATC-boxen så jag tror nog att jag överlever.

Vill bli frisk NUU!

Hoppas allt är bra med er!

Ajöken möken

Inga kommentarer: