torsdag 28 april 2011

Better together

Vilken dag! Jobbade på som sjuttan och fick undan massa surdegar som legat o grott. Så skönt, härligt och bra att listan ÄNTLIGEN är under 50, vilket den inte har varit på VÄLDIGT länge. Sakta men säkert....

Ja ja ja. Efter jobbet kom Lina förbi på middag. Sen promenerade vi in till stan, jag handlade sponken inför lördag (!) och sen strosade vi på stan. Köpte lite gott på Opalen o planterade oss sen på deras soffa och tittade på TV, svullade kakor, bulla o annat gott!
(Ni ser ju hur gammal bilden är, haha. Där var jag blond dessutom, kinda miss it!)
Nu ska jag duscha och ladda inför FREDAG. Jag har inga större planer än att bara ligga hemma o se alla veckans avsnitt av Big Brother. Ladda för grillfest på lördag! Så jävla roligt :)

Nä. Ikväll ska jag ta en lång, miljödödande dusch och sen hoppa i säng!

Lyssnar på Kent- Det finns inga ord. Har haft lite svårt för Kent, men de växer mer och mer. Lyssnat sjukt mycket på Socker i veckan också. Finnemang!

Hoppas allt e bra med er, här är det finnemang!

Ajöken möken!

1 kommentar:

Lina sa...

Haha! Det var en vääldigt gammal bild :D