fredag 29 april 2011

Äntligen fredag!

Tänk så underbart att det är fredag!!
Min plan idag var att ta en promenad, sen bänka mig framför Big Brother, men jag promenerade istället hem till Fagge och käkade middag. Hängde där ett tag, spelade lite Angry Birds och blev själv en Angry Bird så det la jag ner rätt snabbt...
Sen promenerade jag o mamma hitåt, gick förbi Coop o köpte lite naturgodis som jag nu ska smaska i mig. (På bilden de underbara yoghurt-klädda jordgubbarna. Har även en hel påse med hot crackers. Mina favvisar!

Tänkte slå på lite Big Brother o ligga i sängen o mysa. Yes, ska vara så djärv att jag nog äter NÖTTER (eller naturgodis snarare) i sängen. BUSIGT.

Jag såg även lite på prins Williams bröllop med Kate. Åhh så fint det var och hennes klänning var alldeles, alldeles underbar! Jag har blivit så fascinerad av bröllop o allt sånt så det är fan inte omöjligt att jag en dag vaknar upp och blir så där "FRIAR HAN INTE SNART?" Har alltid varit lite anti bröllop, har känts onödigt. Men det har alltså ändrats nu. Men först o främst behöver jag ett offer (vissa skulle nog kalla det fästman).... så det får vänta för någon sån vill jag inte ha riktigt ännu.
Men vackert var det och jag satt i "vardagsrummet" på jobbet o höll tillbaka tårarna. Haha.

Nä nu ska jag bädda ner mig och ladda för grillfest med mina fina imorgon. Fan vad taggad jag är! :))

Trevlig fredagkväll!

Ajöken möken

Inga kommentarer: