måndag 28 mars 2011

FARMEN

FAN vilken helg! Åhhh så jävla roligt! Allt var superlyckat på alla sätt och vis!
På dagen i lördags åkte jag o Elin till Luleå för att fixa och sen såg vi även när Movits! spelade i Smedjan. En sån där vanlig lördag; drar en repa på stan, strosar, tittar på Movits! och åker hem. Haha ;)
Sen var det bara att börja tagga för Farmen, vilket helt har kommit i skymundan till förmån för sommarplanerna. Men detta fixade sig bara finnemang och det blev en riktig toppenkväll! Riktigt jävla roligt.
Två bilder får ni se, resten finns på FB samt i Elins dator... fan vilka jävla bilder alltså. Haha. Vi är inte kloka. Men det var väl å andra sidan ingenting nytt kanske ;)

Nä. Sjukt lyckad kväll.
Igår var det bakishäng på CQ som gällde, sen hem till föräldrarna på Fagge på middag. Dock gick dagen alldeles för snabbt, men det gör väl alla söndagar. Helgerna i största allmänhet...
Idag var det måndag och back to work. Men det gick bra ändå, dagen gick så SJUKT snabbt. Herregud. Jag har verkligen jobbat non stop också. Fick väldigt mycket gjort, 14 beställningar fick jag iväg. Annars snittar vi väl på kanske 5 eller nånting. Det är så olika. Men 14 tillhör ovanligheterna. Men det var många surdegar som legat ett tag. Alltid skönt att få iväg dom :)

Ikväll kommer min chicken Sara förbi, så vi ska väl spåra som vanligt och titta på BB. Älskade BB ;) Haha fan vad jag garvar. Hela tiden. Haha. Åh. Underbart.

Nu ska jag hämta ett glas Cola. Hoppas allt är bra med er, här ere toppen :)

Inga kommentarer: