fredag 25 mars 2011

UN-DER-BART

Jag är så taggad att det inte finns ord.
Förutom att få se Coldplay (som jag drömt om sen jag var 15) så ska jag även få se Brandon Flowers som jag velat se sen jag var 16. Alltså det här är så sjukt bra.
Jag ska få se Dylan igen, Hoola Bandoola Band, M.I.A, Maskinen, Ostar Linnros, Kings of Leon.. ja, ni ser ju. Det är ju helt sjukt.

Det bästa är att Elin också hakar på och att vi ska ha hennes bil! Förstå friheten i Götet. "Nä men vafan, vi drar till ULLARED?!" liksom. Herregud! :D

Beställde biljetter idag, så nu är det enda som saknas SOMMAR.
Det går fort. Med tanke på hur fort året gått hittills så går detta finnemang.
Det händer så mycket roligt nu att jag bara vill skrika.
Imorgon väntas Farmen, sen väntas andra roligheter, det väntas Valborgs med obligatorisk grillning, det väntas finbesök från Jönköping och det väntas VÅR. UNDERBARA VÅR med allt vad det innebär.

Fan. Jag tror jag är riktigt lycklig :))

1 kommentar:

magnus sa...

Sista meningen där... jag är glad för din skull :)