tisdag 22 februari 2011

Slarvmajja!

Jamen herregud! Så har jag slarvat igen. Men till mitt försvar så var jag på middag hos lilla familjen igår (Elin & Robin och deras snygga vardagsrum) så jag hann faktiskt inte uppdatera bloggen! Helt sant. Så jag får köra två på raken idag också... hehe.
Men för min egen skull så kan jag ju uppdatera läget;
Jo nä men på söndag var jag på promenad med Lina & Tuva på dagen. SÅ härligt väder, det var kanonhärligt! Var lite vårkänslor över det hela, även om det var -15. Men jämfört med -30 så var det ju rena rama våren!
Sen var det bara hem, fixa och dona lite, för att sedan åka vidare till Heden för middag med kusin Zara och Chrille, icket att förglömma Milly! Åt supergod mat och tittade på TV, åt såklart för mycket godis (tror jag tryckte i mig hela skålen själv... med lite hjälp från Zara kanske.. Haha)
Nåja, det var supertrevligt iaf :)
Sen igår, ja då jobbade jag till halv 5 och sen hämtade Elin mig. Vi åkte till Kvantum och handlade, för att sedan landa hemma hos dem. Hon gjorde en SUPERJÄVLAGOD gryta, stark så inåt helvete men minst lika god alltså. Skitgott! Sen tryckte vi ostbågar och försökte leka nyttiga genom att dippa grönsaksstavar i dipp. Det var gott, för all del, men ingenting slår baskemig ostbågar! Så är det bara.

Ptja. Sen gick jag hem därifrån, hopp i dusch och sen hopp i säng direkt. Skittrött var jag. Var dock förbaskat trött imorse när jag skulle upp iaf... Jobbigt. Men kämpade mig upp och iväg och jobbade på. Har varit lite drygt idag, men det har ändå gått hyffsat.
En karl där på bygget lyckades få med mig på cirkelträning på torsdag. CIRKELTRÄNING. PÅ TORSDAG. Ja. Vi får fan se hur det kommer gå på fredag, förmodligen väldiga slowmotion-rörelser.....
Sen har vi bestämt att han ska bli lite av en PT åt mig, han var jätteivrig och svinnöjd att jag var beredd att haka på och börja springa igen. Jag vet inte exakt hur det kommer gå till i praktiken, men i teorin ska han pusha mig att börja springa igen! Känns hur kul som helst. Jag behöver någon som sparkar mig i arslet och vem är inte bättre då än en militär?!
Nå. Vi är inte där än. Men planen är att jag i slutet av april ska drillas av Olofsson. Så får vi se hur det slutar sen. Så fram tills dess är det PROMENERA som gäller. Han babblade om knän, vätska, grus, slitningar... så det är väl bara promenera och se glad ut ;)

Mnje. Bilderna kommer senare, jag ska börja med käk nu.

Ajöken möken !

Inga kommentarer: