söndag 16 januari 2011

Sunday, bloody Sunday.

Fick världens finaste födelsedagspresent igår av Elin! Blev helt chockad. En korg fylld med vin, choklad, fotvårdsgrejer, ansiktsmasker, Casablanca på DVD och sist men inte minst en övernattning för två på valfritt hotell. Helt otroligt! Var får hon sina idéer ifrån!? Haha. Blev jätteglad. Givetvis är det ju Elin som följer med på hotellnatten eftersom vi pratat om att ta en riktig tjejkväll bara vi två. Få en underbar hotellfrukost som jag längtar så efter ;D Hahaha.

Annars igår var det väldigt trevligt, det var jag, Elin & Linn. Vi käkade tacos och satt o pratade. Elin hade köpt något kortspel "Tjejkväll" eller vad det hette. Riktigt roligt, kom upp lite alla möjliga frågor och det väckte absolut diskussion. Riktigt roligt. Pang så var klockan tio och Linn skulle dra vidare. Så jag och Elin fortsatte med att se film och bara chilla. Sen unnade jag mig en taxi hem, var så sjukt trött att jag helt ärligt inte hade orkat ta mig hem xD Haha. Men det var helt klart värt det. Sen hade jag ju rätt mycket packning också så det var helt okej ;)

Idag ska jag till Fagge och äta födelsedagsmiddag. Gulasch! Så jäkla gott. Sen är det bara att ösa hem och städa undan för veckan som kommer. Så det blir en soft söndag idag. Men det kan väl vara bra ändå :)

Nä nu ska jag börja göra mig klar.

Ajöken möken

Inga kommentarer: