onsdag 5 januari 2011

Stockholm i mitt hjärta

Fan vad skönt, imorgon åker jag till Stockholm med familjen :) Det är planerat i sista sekund, absolut sista sekund! Jag köpte biljetterna alldeles nyss.
Morsan fyller ju 50 på tisdag och planen är att vi ska fira henne där nere. Vi ska umgås allihopa och äta god middag ute på stan, shoppa lite och bara mysa på. Så himla skönt att komma iväg en stund och bara relaxa! Det behövs vill jag lova! Så fruktansvärt underbart!

Idag slutade jag kring halv 12 efter att ha pratat med surfis efter surfis hela veckan. Dom fattar ingenting som jag säger och köper inte mina förklaringar... gick på stan efter jobbet och bara polymasade runt och shoppade för lite för mycket. Men det var rätt nice det också :) Hämtade också ut mina t-shirts från ShirtStore och de var helt awesome :) Kolla bara min "I'm the Stig"-tisha! Hur cool som helst ;) Haha. Vet ni inte vem the Stig är, så sök på tuben :P

Nä nu ska jag fortsätta titta på Filip och Fredrik's årskrönika. Så jävla bra :) Sen ska jag faktiskt packa lite! Hihihihi

Hoppas det är bra med er, här äre bra :)

Ajöken möken!

Inga kommentarer: