fredag 14 januari 2011

Lasternas

"fy faen, du sitter alltid och gnäller över ditt tragiska liv och när det äntligen händer något som kan göra att du inte sitter i din lägenhet och möglar så ignorerar du för att det finns en människa i stockholm som du är emot. Moget värre. Ja arbetslös i boden vs jobb i stockholm.. Självklart" Haha Johanna du kan ju ta reda på fakta först innan du uttalar dig på det där sättet.
Givetvis är det inte bara PERSONEN jag stör mig på, det handlar om att jag inte tycker om Stockholm (jag åker gärna dit över en helg, men kommer gärna hem igen), att jag trivs med mitt tragiska liv här i Boden. Så? Jag ska fan inte ens behöva förklara mig VARFÖR jag inte vill flytta 100 mil ifrån MITT LIV.
Du får gärna söka jobbet där i Stockholm om det är så att du är avundsjuk, kontakta Proffice så kan de säkert hjälpa dig. Det gäller HR-centrum i Stockholm. Sök på.

-

Nu har jag helg, fan vad skönt! Veckan har såklart gått väldigt snabbt och smidigt, men det känns att det är fredag idag.
Så planen för idag är middag hos Zara & Chrille om en stund :) Tacos. Göötttt!!
Sen blir det en uppfriskande promenad med Patric. Det KAN behövas.. haha.

Ser framemot morgondagen, då ska jag till Fagge på födelsedagsfika och sen blir det tjejkväll hos Elin! En regelrätt tjejkväll med middag, vin, spel, surr och massa skratt! Ska bli roligt :)) Ursprungliga planen var fest, sen blev det chill och nu är det något mellanting i det lilla landet lagom ;) Hehehe

Nä, nu ska jag fixa mig i ordning lite. Ser jävlart ut som en påse skit. Haha.

Ajöken möken

Inga kommentarer: