söndag 23 januari 2011

Kärlekens Bandvagn

Sitter och lyssnar på Timbuktu och jag ÄLSKAR den mannen. Haha. Helt sjukt. Han är bara för bäst.

Var en skön söndag, fick mig frisk luft och dagsljus. Träffade familjen och skrattade en himla massa och åt god mat :) Alltid skönt att komma hem till mammsen o pappsen. Krama Moggi lite. Hann inte träffa Hannes dock. Men men.

Sen har jag städat undan här hemma. Galet stökigt och jävligt.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Timbu och bli lite mer kär. Sen ska jag hoppa in i duschen och slänga mig i sängen. Ska fortsätta läsa Marilyn Mansons sjuka biografi. Har blivit si och så med det nu senaste tiden. Har varit så galet trött när jag gått o lagt mig att jag helt enkelt inte orkat läsa. Men nu ska jag alltså fortsätta!

Hoppas min mobil kommer i veckan.... :))

Ajöken möken

Inga kommentarer: