tisdag 18 januari 2011

JAG ÄLSKAR DIN STIL, YEAH!

Så jävla grym låt med Timbuktu & Petter HÄR

Fan vilken dag, jag är helt slut. Fastnade framför the Pacific igår, en jävligt bra serie om andra världskriget som jag fastnade för totalt! Helt sjukt. Satt väl uppe till tio och tittade på den, sen gick jag o la mig och läste lite Marilyn Manson-biografi. Fascinerande sjuk den där människan är alltså. Kan inte sluta läsa. Så ska en bok vara! Han är otroligt talangfull författare och skrev lite krönikor och dikter innan han satsade på musiken. Det är såklart sjuka grejer han skriver om, men på ett väldigt fängslande sätt. Jag rekommenderar er verkligen att läsa den. Den långa vägen ur helvetet heter den.

Idag var det egentligen tänkt att jag och Patric skulle simma, men stackarn blev beordrad övertid i veckan så vi får ta det en annan dag :) Jag är ändå helt slut så det ska bli skönt att få titta lite mer på the Pacific och äta lite mer ostbågar ;) Haha.

Längtar till fredag!! Det är det enda jag tänker på just nu. Då ska jag och Elin till Luleå och bo på hotell fredag-lördag. SÅ JÄVLA SKÖNT. Alltså seriöst. Få sova i en HOTELLSÄNG och äta HOTELLFRUKOST. HUR UNDERBART?! Kanske går vi ut i Luleå och tar ett glas vin också, men vi får se. Jag känner mig lite ärrad från sist vi försökte ta ett glas vin ;) Haha. Om inte annat finns ju hotellobbyn, där kan det ju finnas riktiga snyggingar^^

Nu ska jag äta en äggmacka och nörda lite :)

Ajöken möken

1 kommentar:

Zara sa...

Ja jag vet att det går tåg från centrala stockholm men är osäker om det går från arlanda, hade vilja slippa BUSSEN!