torsdag 20 januari 2011

HTC Desire HD

Beställde precis en ny mobiltelefon och jag ber till gudarna att jag blir nöjd med den :) Har länge funderat på att skaffa en ny telefon som är duglig att surfa med. Såklart vill jag gärna kunna ringa med den och SMS:a, men det kan man väl med de flesta mobilerna idag, tror ni inte? ;) Haha. Jag längtar så! Den bör väl komma någon gång nästa vecka skulle jag tro :)

Annars då? Ptja jag jobbar på.... fick nytt jobb.... sitter hemma o ser TV... Haha. Jepp! Jag fick jobbet! Fy fan vad roligt! Jag längtar så jäkla mycket för det ska verkligen bli superroligt! Jag vill bara lära mig mer, utvecklas och klättra lite på karriärstegen! Jag har världens möjligheter på det nya jobbet. Vad jag förstod så ingick det en hel del utbildningar, "studiebesök" och fler möjligheter till utveckling. Det känns så jävla kul att ta sig FRAMÅT. Jag är otroligt tacksam och glad för tiden på lön, det är jag verkligen. Jag hade inte kunnat ha bättre arbetskamrater, jag har lärt mig MASSOR och jag har utvecklats både privat och jobbmässigt. Men tyvärr är det så att det nog kommer avvecklas allteftersom och utvecklingsmöjligheterna är inte lika många som på Upphandling fick jag en känsla av. Så det är bara positivt för mig själv tror jag. Sen få träffa lite nya människor och utmana sig själv lite :) Nej jag ser verkligen bara framemot det här. Så himla spännande! Alla tycker jag ser så glad ut på jobbet och jag är verkligen superlycklig för jag tror inte att mitt år kunde börja så mycket bättre. Världens bästa födelsedagspresent!

Imorgon är det fredag och då ska ev. jag och Elin sova på hotell i Luleå :) Fick ju i födelsedagspresent en övernattning för två. Så vi tänkte nyttja det. Men det verkade vara lite full på hotellet vi tänkt oss, men vi får se. Annars blir det ett hemmahotell :D Kan vara rätt mysigt det också, haha. Hur som helst ska det bli JÄVLIGT skönt med helg :)

Nu ska jag äta en morot, jag är beroende. Haha.

Hoppas allt är bra med er, här kunde det inte vara bättre :)

Ajöken möken

Inga kommentarer: