tisdag 11 januari 2011

Glamourama

En av mina två fina muggar från Stig Lindberg som Coop tog hem och sålde för 89 (eller var det 69) kronor här för ett tag sen. Helt underbart mönster. Jag älskar verkligen Stig Lindbergs design. Så där härligt retro! Snorigt dyrt, men nu fick jag alltså tag i dem till ett humant pris. Toppen!

Herregud vilken dag... idag var om möjligt ännu värre än gårdagen. Fast på ett annat sätt. Idag var jag bara allmänt trött och hade ont i magen. Mensvärk är fan det värsta som finns. Det är ingenting som hjälper, förutom att kanske ta en alvedon i förebyggande syfte precis det första man gör när den "anlänt"... men annars handlar det bara om att överleva. Lite så där profylax-andning är det som gäller.

Jobbade länge idag trots allt och planen idag var att läsa lite säkerhetsutbildning, men jag är helt färdig så hittills har jag bara legat på soffan, ätit ostbågar till middag och slutligen tittat på Konferensresan (eller vad det hette) och nu Glamourama. En skön tisdag med andra ord.

Imorgon blir det nog också att jobba länge, men inte senare än 17 för då ska jag ta tag i mitt jävla tvättlass...

Åh vill ha helg nu. Känner mig osynkad och ur form... blir ingen födelsedagsfest på lördag utan det blir ett soft soffhäng hemma hos Elin med allt vad det innebär. Lysande!

Hoppas det är bra med er, här äre ok.

Ajöken möken

Inga kommentarer: