tisdag 14 december 2010

Musikhjälpen











Lyssnar på underbara programmet Musikhjälpen (P3). Lyssna du med! Har precis skänkt 50 kr. Det är inte mycket, men mer än så kan jag inte ge för tillfället. Jag får helt enkelt skänka mer sedan... Underbara Timbuktu är med och han är helt otrolig. Jag har en riktigt crush i honom! Jävlart säkert alltså.
Mest av allt värmer det i mitt hjärta vad de faktiskt gör. 50 spänn räcker långt. Så det kändes väldigt bra faktiskt.
Sen spelade Kristian Anttila live också! SÅ JÄVLA SNYGG. Satt bara o gapade så snygg han var! Galet!!

Så sjukt trött är jag, nu väntar jag bara på att Daniel Adams-Ray ska spela (kl 19) och sen ska jag duscha, titta på det där 'skönhetsoperationsprogrammet' på femman sen sova tidigt. Men jag vet inte. Jag känner mig så speedad att det är sjukt. Har gått o lagt mig kring elva hela förra veckan och nu i veckan. Annars brukar jag ju fan gå o lägga mig kring nio-tio SENAST alltså. Haha. Wtf liksom. Ayah skönt att kunna sitta uppe och mysa lite om kvällarna:) Istället för att vara trött dygnet runt så är jag nu bara trött på jobbet. Hehe.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Musikhjälpen, äta lite pepparkakor :)

Ha de gött!

Ajöken möken

Inga kommentarer: