måndag 13 december 2010

Arg tjej

GAHH jävlar i min lilla låda vad det var kallt ute idag!! -22 hörde jag Marran pratade om i morse. Det var bitigt i mina små same-kinder och lilla knappnosen vill jag lova alltså (ni ser ju hur röd snoken är och inte fan är det pga vin). Fy fan. Jag längtar efter vårvintern. Eller åtminstone så det är 5-10 minus. Det är lagom. Kallare än så behöver det fan inte vara alltså! Det kan inte vara hälsosamt. Nu hade jag ganska dåligt med kläder på mig för en gångs skull, eller ja. Jag hade ju tjocktröja, täckbyxor, vantar o mössa. Men jag hade tydligen inte tillräckligt med den varan. Fy fan.

Nå annars har dagen gått bra. Det har inte varit några konstigheter egentligen. Småsaker som irriterat mig till vanvett men det är väl som vanligt antar jag.
Känner mig mens-irriterad (nu vet ni det) idag och ska nog bara sitta hemma idag. Ska äta makaroner och ketchup, sen trycka pepparkakor och dricka Fanta Pineapple. Den är så god. Jag är helt anti allt vad knark och droger heter, men den är nog ändå min drog. Så jäkla god. Farligt god. Slurp säger det så är den slut. Varje gång...

Nå nä. Nu ska jag slänga på mig mjukisarna och inta position i soffan. Allt för att inte irritera mig mer än nödvändigt på allt som händer och inte händer. Lite choklad hade faktiskt varit gott. Men jag orkar nog inte gå och köpa. Orkar jag så är det väl bra, orkar jag inte så är det ännu bättre.

Ajöken möken

Inga kommentarer: