måndag 20 december 2010

Monday

Fan vad dåligt jag har sovit i natt. Eller inte dåligt när jag väl somnade, men jag låg och snurrade alldeles för länge. Sist jag tittade på klockan var den nästan halv ett. Ett under att jag orkade sitta till halv fem idag alltså... Men då somnade jag också på soffan en stund nu när jag tittade på the Big Bang Theory. Sånt underbart program, jag älskar det. Haha. "Bazinga!" :D Helt otroligt. Garvar högt för mig själv. Det är ju helt underbart :D

Mitt paket från CDON har kommit också, måste hämta det imorgon. Då ska jag också färga Elins hår så då får jag en promenad först förbi där och sen direkt till dom. Så det blir fint. Tänkte göra bort det idag, men jag orkar verkligen inte. Så sanslöst trött att det är sjukt. Vill bara vara ledig. Snart så. Jobbar bara till onsdag sen är jag faktiskt ledig på torsdag :) Mysigt.

Nä nu ska jag gå till Korren o köpa snus... JOBBIGT.

Ajöken möken

Inga kommentarer: