onsdag 22 december 2010

Hyvää joulua!

Åh köpte Britney Spears underbara Radiance idag. Den luktar så fantastiskt gott. Det är sjukt. Nej, inget hubbabubba/sockervadd/fjortis utan den luktar riktigt sofistikerat, diskret men ändå festlig. Nja, jag kan nog inte beskriva, men på Eleven.se beskrivs den som följer:
"Doften inspirerades av Britneys strålande sensualitet och magnetiska energi.Saftiga bär och daggfriska blomblad vecklas ut och avslöjar ett strålande hjärta av spröda, vita blommor som lyses upp inifrån av vackert glödande ambra, varma trädofter och förförisk mysk." Ja. Det stämmer nog ganska bra. ;) Haha.

Slog in alla julklappar idag! Phew. Ingen stress dock. Det var bara mysigt och jag ville ha fler att slå in! Jag har blivit helt jultokig! Men ingenting slår nog Elin, quinnan är crazy! Haha. Var där på julbord igår och helskotta vad hon hade julklappar under granen! Nu har ju Robin hjälpt till lite (HOPPAS JAG?) och han verkar vara lite julcrazy han med... men så mysigt! Så himla mysigt! Älskar julen. Jag älskar älskar älskar julen!!
Jo, vi åt julbord som sagt och sen drack jag glögg! Jo, det är helt sant. Jag som aldrig gillat glögg kunde nu trycka i mig en liten mugg :) På slutet var det riktigt gott! Haha. Elin lyckades med det mamma o pappa har misslyckats med de senaste 20 åren ;) Grattis! :D
Nu är jag ledig, idag var min fredag. Helt underbart. Så ikväll ska jag ha lite uppesittarkväll och försöka fixa naglarna. Köpte gelé-grejs så vi får se hur det funkar. Jag får försöka ha tålamod helt enkelt. Hehe. Lättare sagt än gjort... Men har ju sett när Maja fixar så jag kommer ju ihåg lite... dessutom: HUR SVÅRT KAN DE VA?

Wish me luck!

God jul ifall vi inte hörs innan dess :)

Ajöken möken

Inga kommentarer: