onsdag 1 december 2010

Bazinga!

Rastlös är bara förnamnet på den här smutsiga, slitna och degiga bruden. Jag har legat hemma i två dagar och nu får det bannemig räcka. Jag ska tillbaka till jobbet imorgon, så är det bara.
Det var en snabb förkylning jag hade för både febern och halskruppet är borta. Nåja, halsen är fortfarande lite rosslig.. men det brukar ta ett tag innan den går till sig helt och hållet.
Jag är helt övertygad om att min "POWER OFF"-mode hjälpte. Så är jag alltid. Så fort jag känner att min kropp säger "stopp" så lyssnar jag och drar i handbromsen. Det är bra och dåligt såklart, mest bra tror jag ändå. Jag känner mig själv så pass väl att det kan ha varit en mental grej som blev till fysisk i form av förkylning. Kroppens sätt att säga "Dags att tagga ner, yo!"
Var skönt att verkligen bara sluska på, se tv, film och bara ta det lugnt. Man behöver det ibland.
Rent mentalt är det fortfarande istid, men fysiskt är det bättre.

Längtar till helgen! Då är det Johnossi och utgång i Luleå som gäller för hela slanten! Ska bli så himla roligt. Ska bara ha kul med min bästa kompis och strunta i allt vad ragga och killar är. Dom är ändå skit i alla fall. Jepp. Varenda jävel jag har träffat har visat sig vara ett riktigt skithål så dom kan då gott fara å flyga ;)

Hoppas det är bra med er, här äre fint.

Ajöken möken