torsdag 11 november 2010

Stoltast i staden

Vilken bra dag. Fast jag har varit väldigt trött, men det är inget ovanligt för att vara jag en torsdag! Har jobbat på.
Fick ett trist besked idag och det är att Lindas sista dag är redan imorgon :( Fy vad tråkigt. Vem ska jag nu ha frukostfika med? Så himla tråkigt!! Men hon kommer ju inte vara så långt borta och vi hinner nog luncha en och annan gång tillsammans iaf :) Men trist ändå att inte ha henne i rummet bredvid :( Nu ramlar vi konsulter bort en efter en.. så himla trist för jag gillar verkligen mina kollegor! Huvva. Nåja. Får vara glad att jag har träffat och lärt känna de underbaraste människorna i världen! Så jäkla roliga människor att det är sjukt :))

Imorgon är det fredag och då vankas fredagsmys med lilla familjen! (Jag, Elin och Robin) Hehe. Gissar att det blir Idol, snask och massa skratt! Det låter ju helt okej om ni frågar mig?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och läsa en stund så jag är fit for fight imorgon!

Hoppas det är bra med er!

Ajöken möken

1 kommentar:

Zara sa...

JA det måste vi absolut göra , kanske höra om Ida hänger med denna gång?=)