onsdag 10 november 2010

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka

Fan vilken dag. Inte så tokig ändå. Fast jag fick ett tråkigt besked som gnager lite grann. Men jag tänker inte älta det där nått mer. Det var i somras det hände, 15e augusti, så det är typ 3 månader sen. Borde väl släppa det nu? Men det är som ett slag i magen som aldrig går över. Det bara fortsätter när jag tänker på det. Inte så kul. Men det går väl över nån gång. Jag intalar mig att ödet vill mig annorlunda så det är väl bara följa med.

Dock har det hänt mest roliga saker idag; vi var ut och käkade på lunchen idag jag, Linda, Pernilla och Sussie. Riktigt trevligt! :)) Kommer sakna alla sen när tiden på Lön är slut :(( Så himla tråkigt.
Sen har mina skor kommit (förhoppningsvis) och sen fick jag VeckoRevyn. Så mest har det varit bra grejer och det är vad jag får fokusera på nu. Dom där rövhålen kan då gott leva i sin rövhålsvärld och tro att allt löser sig :) Så där fick jag det sagt också :D

Nä nu ska inte jag vara bitter. Jag är glad. Det är jag faktiskt, även om jag är PMS-svullen (känner mig mer eller mindre som en ballong) och har tvätt att vika undan så är det trots allt en bra dag :)

(Det snöar ju så mysigt ute också!)

Ajöken möken!

1 kommentar:

Zara sa...

JAg tog en kula för dig och fick en smula tillbaka, den låten är ju super bra men vem sjunger??