lördag 13 november 2010

Lördag!

Igår var det fredagsmys som gällde hemma hos Elin och Robin, riktigt mysigt. Först gick vi en sväng på stan och handlade snask till kvällen.
Käkade varma mackor och O'boy. Barnsligt gott alltså. Det är hur längesen som helst sen jag åt det. Men när jag bodde hemma var det alltid standard att göra ett berg med mackor på kvällen. Kanske det var då jag gick upp så mycket i vikt? Haha. Eller rättaresagt: DET VAR DÅ JAG GICK UPP I VIKT.

Tittade på Idol som alla andra Medelsvenssons i Sverige. Dock var ju alla svindåliga? Jay var bra såklart, han var bäst helt klart, men också den enda jag tyckte var riktigt bra. Duetterna var däremot lite bättre. Stackars Olle och Andreas som sågades rakt igenom hela kvällen igår :(

Gick hem direkt efter Idol och la mig och sov på en gång. Var vansinnigt trött. Hade inte sovit så mycket torsdag-fredag så var ett under att jag höll mig vaken till elva. Haha.

Idag är planen som sådan att jag ska städa undan här lite, diska åtminstone och sen försöka gå på Cattis konsert. Vi får se hur det blir. Min plånbok är väldigt liten just nu. Men det vore jättekul.

Glöm inte att det är fars dag imorgon! Jag ska baka en tårta till pappi hade jag tänkt :) Han blir nog glad hoppas jag.

Nä nu ska jag dricka kaffe, läsa lite bloggar och sen sätta fart.

Ajöken möken

Inga kommentarer: