söndag 14 november 2010

U can't touch this!




















Vilken härlig dag igår! Jag och Martin beslutade oss för att ta en hemmakväll med pizza, godis, chips och massa tv-tittande. Så himla skönt. Så vi började med att ta en redig promenad till Godisarenan där vi handlade snask, promenerade sen tillbaka till stan och hem till mig. Delade en pizza och tröck sen massa godis, chips och läsk! Så smaskens.
Tittade på underbara Så mycket bättre, och dregglade över Petter. Fan vad snygg den människan är!? GALET. Han blir bara snyggare och snyggare med åren. Sjukt ju. Dock förstår jag inte riktigt hur Lasse Berghagen kan ha blivit så jävla känd? Jag tycker helt ärligt inte att han är särskilt musikaliskt talangfull alls? Han är lite smårolig ibland och så där, men att det är musiken han är känd för är helt osannolikt tycker jag!?
Sen såg vi Underbar & älskad av alla. Så jäkla kul, älskar den filmen :)

Martin sov över här också, mysigt! Så det blev ett spontant slumber-party! Haha. Åt en riktig söndagsfrukost sen och avrundade med en härlig solskenspromenad! Var nästan lite vårigt ute.. känns lite deprimerande att det bara är november. Men det smäller väl bara till så är det mars/april igen :) MYSIGT!

Var till Fagge en sväng också, tänkte fira pappa lite. Men han var sjuk och sov mest hela tiden så det var väl lite fail det då.
Jag tänkte göra en tårta också, men ingen var intresserad så då sket jag i det. Otacksamma jävlar :P Haha.

Planen för ikväll är att bara ta det lugnt för imorgon är det måndag och arbete som gäller.
Nästa helg blir det mer ös då Elin firar 22 år på jorden! Då blir det FEST! Jag hoppas att Lotus har nyöppning då, så det kommer bli kickass! :)

Hoppas allt är bra med er!

Ajöken möken

1 kommentar:

Elin sa...

"DELADE" en pizza?! Vafan, nu blir jag besviken här..Bättre kan du.