måndag 8 november 2010

Dum av dig!

Okej. Jag erkänner. Jag lyssnar också på Daniel Adams-Ray (andra halvan av SNOOK förutom Oskar Linnros). Från början dissade jag honom fullständigt "Han låter ju som Linnros!! HÄRMAPA!" men desto mer jag lyssnat, desto mer gillar jag honom och desto mer inser jag att han och Linnros inte egentligen har mycket mer gemensamt än just SNOOK. Okej. Lite samma "olyckliga texter med uppåtmelodi" men annars är det inte mycket som är lika egentligen.
Oskar Linnros är ju också så mycket snyggare :)))) Hehe.
Här är en Spotify-länk till Dum av dig. Den är bäst, men Gubben i Lådan är också sjukt bra :)

Idag är det måndag. En bra måndag. En jättebra måndag. Jag överdriver inte. Den har varit bra. :)
Jobbat på bra och lämnade ett rent skrivbord efter mig. Jätteskönt!

Nu väntar jag på att Elin ska titta förbi. Jag ska bjuda på middag idag. Jag har saknat henne. Längesen vi umgicks bara hon och jag.

Oj! Nu fick jag ett sms om att hon var på väg, dags att börja med maten med andra ord :)

Ajöken möken!

Inga kommentarer: