tisdag 9 november 2010

Svartskalle stoltast i staden // Spritt språngande galen

Galet vad tvätt EN person kan samla på sig. 7 maskiner. Jag skämtar inte. 7 MASKINER. Det är sjukt. Dock tvättar jag täckjackan, sommarjackor, täckbyxor, vantar och halsdukar. Men ändå. TVÅ maskiner är bara svarta kläder. Haha. Någon som kanske borde uppdatera sina färgskalor lite? Ne. Svart funkar alltid! Länge leve svart! Hehe.

Annars har det fan gått bra idag. Det har varit en bra dag. Jag har jobbat på, gjort sådant som man annars aldrig hinner med eftersom det är så fasansfullt lugnt nu. Så jag har arkiverat och sorterat undan massa surdegar som man inte orkar/hinner annars. Så det var skönt att få bort det.

Jäklar vad kallt det har blivit nu också. TUR att jag tog på mig täckjackan och täckbyxor. Annars hade jag frusit ihjäl!
Tur var det väl egentligen att jag tog på mig dom; för då såg jag hur jävla skitiga dom var. Helt galet äckligt. Haha. Våren kom så snabbt så jag glömde helt bort att tvätta dom.. hängde bara upp dom i garderoben och hade väl en plan om att tvätta dem "senare".. dock hade jag inte heller räknat med att det skulle bli kallt så jävla snabbt heller.. haha. Allt går så snabbt, jag hänger ju inte meed!

Nä nu ropar tvättis på mig. Bäst att jag lyssnar. Annars ligger jag nog brunt till ;)

Hoppas allt är bra med er.

Ajöken möken

Inga kommentarer: