lördag 23 oktober 2010

Vilken härlig dag!

Har varit en supermysig dag idag :) Promenerade hem till Fagge i det härliga höstvädret, var där och myste på med familjen. Kramade Hannes lite extra mycket (och Majdo såklart!). Sen åkte vi till farmor och farfar och firade vår käre farfar som fyllde 75 i veckan (som sagt). Riktigt mysigt, träffade dem alldeles för sällan! Åt supergod tårta och drack kaffe. Surrade på bara :)
Sen åkte vi hem till Fagge igen och åt hemmagjord pizza. Så himla gott. Nu e jag hemma igen och jag hade faktiskt tänk sätta igång med städningen. Slipper jag göra det imorgon. Vet inte hur jag annars ska spendera min lördagkväll.. känns som att jag kommer sitta hemma och det känns helt okej faktiskt :) Mysigt. Måste bädda rent i sängen och vädra alla sängkläder, dammsuga, diska och plocka undan alla kläder. Så jag har nog fullt upp ändå när jag tänker efter!

Nä, ska jag bli klar innan midnatt så är det bara att sätta igång :)

Ajöken möken!

Inga kommentarer: