lördag 23 oktober 2010

Kära nån!

Det blev inte bara "ett glas vin" i torsdags. Det blev en och en halv flaska och 50/50 groggar. Gissa vilka som var riktigt jävla kanon i arslet innan klockan var tolv? Haha. Så jävla kul. Tydligen hade jag legat på marken (efter vi hade varit på Statoil) och garvat åt något, så går det förbi lumpare som fnissar åt mig. Allvarligt? Jag minns inte ens det? Men det förklarar att mina leggings var lite smutsiga... haha.
Baksmällan igår var FAN inte att leka med alltså. Men det löste sig efter en kopp kaffe och lite tittande på Kungarna av Tylösand och Kenza & Tyra Show. Så jävla bra bakis-tv så det är sjukt! Hehe.
Vaknade rätt tidigt ändå, kring nio har jag för mig, så när jag hade piggnat till där kring tolv så kändes det som att jag hade hela dagen kvar. Så bestämde mig för att åka till Luleå och shoppa lite :) Lillebror David följde med också så det blev en riktigt rolig dag faktiskt. Hittade en skjortklänning på Gina, (+ett baslinne men det är så tråkigt så det borde jag egentligen inte ens nämna) och ett par "MC-boots" på DinSko. Så jäkla snygga och precis vad jag letat efter :) 499 spänn kostade de så det var då ingenting att säga om priset heller, kanon! Sen köpte jag handdukar på Hemtex också, men det är inte heller alltför spännande kanske..
Sen var jag faktiskt bara hemma när vi hade kommit hem. Låg på soffan och tittade på Idol :) Missade dock vem som åkte ut för jag gick och la mig efter Cirkus Möller. Haha. Så jäkla trött.

Idag ser planen ut som följer; fira farfar som fyllde 75 år i veckan. Tänk när man själv är 75 (förhoppningsvis blir jag ju det iaf) och tänker "Vars fan tog tiden vägen?" 75 år är ändå en bra ålder tycker jag. Blir glad om jag blir 75!

Nu ska jag svepa i mig mitt kaffe och sen hoppa in i duschen :)

Hoppas det är bra med er, blev tyvärr inga bilder. Kanske senare!

Ajöken möken

1 kommentar:

Elin sa...

Hur gick det med simmningen klockan 7 på morgonen då? Mohaha! Vem hade rätt? Let´s hear it!