torsdag 14 oktober 2010

Sliten brud

Fan vad less jag är på att det inte händer ett jävla skit. Det är så på riktigt alltså. I måndags bjussade jag Martin på middag, annars har jag inte gjort ett jävla skit i veckan. Jobbat, tvättat, klippt mig (toppade bara så inte ens där och då hände det särskilt mycket), lagat mat, duschat och sovit. Samma samma samma.. dag ut och dag in.
Känns som att jag borde uppdatera min blogg lite oftare; tycker det är kul att gå tillbaka och läsa själv. Men bara det att jag inte har någon inspiration att skriva när jag ändå inte har något att säga.

Jo det snöade idag. Det var väl bra. Kul. Jag blev väldigt glad när jag gick till jobbet, så glad att jag sjöng julsånger. Händer inte ofta att jag sjunger julsånger. Det var lite roligt. Mysigt. Längtar jättemycket till julen. Ska göra så fint här! Hihi.

Ikväll börjar konstkursen igen, så ska alldeles strax börja knalla mot Rörviks.

Imorgon är det fest med jobbet- fan vad kul!
Sen kommer Halloween snart också. Finnemang. Nått att se framemot! Haha.

Hoppas allt är bra med er. Här är det mediokert.

Ajöken möken

Inga kommentarer: