lördag 16 oktober 2010

800 inlägg!

Fyfan vilken rolig kväll det var igår! Helt galet kul.
Vi hade PRoffice 50-års jubileumsfirande på AllStar i Luleå med allt vad det innebär. Mingel, god mat, god dryck och massa skratt! Fy fan så roligt det var!
Jag hade egentligen inte så höga förväntningar, eller jo det hade jag. Men jag försökte tagga ner eftersom det tenderar att gå överstyr om man är övertaggad (det vet vi nog alla). Så jag försökte hålla ner förväntningarna och bara se det som en trevlig kväll med god mat och gott sällskap. Tänk vad mycket bättre allt blev!
Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Fan vad jag älskar mina kollegor, det är helt galet vilket härligt gäng vi är! Helt sjukt.
Drack massa vin och det får jag sota för idag vill jag lova, men det var värt det. Så värt det. För en gångs skull känns baksmällan någonstans som ett bra minne av en jävligt rolig kväll! Den slutade väldigt oväntat också, mer än så säger jag inte :)

Vaknade idag med världens baksmälla som sen höll i sig jävlart hela dagen. Det är nu det börjar släppa lite grann. Tänkte ta en dusch strax, så då blir det säkert bara finnemang. Sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och titta på Kungarna av Tylösand ;) Hehe.

Dock blev det inga bilder och det var då fan lika bra. Jag var inte photogenique igår vill jag lova. Fy tusan! Såg ut som ett fläskberg på varenda bild, haha. Men det bjuder jag på!

Nästa big event är faktiskt Halloween och då ska jag också ha kul; men samtidigt hålla nere förväntningarna lite grann. Planen är förkrök hos Palm/Näslund och sen Farmen. Det blir nog toppen! Så himla skoj. Men än är det ett tag kvar, så kanske hinns det med en och annan fest innan det! Fast vi får se, känner mig rätt mör. Fast det gör man ju alltid efter en hård kväll, eller hur? Helgen efter är man lika taggad igen och en eventuell baksmälla känns väldigt långt borta. Haha ;)

Nä nu blir det duschen och sen mysa ner i sängen med ostbågar. Ja, jag ska äta ostbågar i sängen! Busigt va?

Hoppas allt är bra med er!
Ajöken möken

Inga kommentarer: