torsdag 7 oktober 2010

It's a baby!

Nej. Helvete heller att det där är en baby. Det där är mina förbannade jävla 10 kg jag har gått upp. Hörde ni? JAG HAR GÅTT UPP 10 KG! Jag kan inte förstå. Okej. Några kg. "Muskler väger mer än fett", kläderna har börjat sitta lite tight och yadda yadda yadda. Men 10 kg? Allvarligt?
Jag trodde aldrig jag skulle ladda upp en bild på min mage. Men jag ville visa. Svart på vitt. Där är det. Fettet jag har försökt få bort. Det sitter där. Förbannade jävla skit!

Jag visste att det var en dålig idé att sluta röka. Jag bara visste det. Överväger helt allvarligt att börja igen bara för att allt lika är åt helvete i alla fall. Kan jag lika gärna strö på lite extra. Fyfan.

From now on: jag skiter i allt. Jag äter när fan jag vill. Om det så är en gång om dagen eller femton. Jag röker när fan jag vill. Jag dricker när fan jag vill. Skiter när fan jag vill.

Far åt helvete jävla GI.

1 kommentar:

Elin sa...

Förstod inte logiken. Hellre cancer än några extra kilon? Kan nog inte hålla med dig där.