tisdag 19 oktober 2010

Härligt

Det gick bra för lillebror idag! Phew! Nu kan jag verkligen andas ut. Jag väntade och väntade på att de skulle ringa. Pulsen hade väl varit lite svajjig under tiden han låg på uppvaket, men det var väl samtidigt ganska väntat. Det är ju en ny klaff som ska klaffa (höhö) och börja fungera som den ska. Nu håller vi tummarna att det inte tillstöter några komplikationer!

Jag har nästan inte kunnat jobba idag, har varit så nervös och handsvettig av mig.. Men det får jag ta igen imorgon helt enkelt :) Inte mer än så. Tänkte vara tidigt på jobbet så jag hinner jobba på ordentligt på morgonen. Är alltid så seg på eftermiddagen.

Ska käka som hastigast nu och sen ska jag knalla över till Elin å Robin. Hörde ett rykte om att quinnan skulle baka? ;) Låter fint tycker jag. Vi kan gott fira att Hannes operation gick bra!
Nu vill jag bara att de ska komma hem :)

Ajöken möken!

Inga kommentarer: