onsdag 15 september 2010

Was it something I said?

Sitter och lyssnar på Brandon Flowers album Flamingo och jag älskar det. Fan vad bra det är. Jag har ju alltid gillat the Killers och nu när jag fick reda på att sångaren släppt ett soloalbum var jag tvungen att leta upp det på Spotify och lyssna. Var lite skeptisk från början, men det visade sig vara en riktigt bra skiva. Låter onekligen väldigt mycket som the Killers. Vet inte om det bara är hans röst eller om det är hela soundet på skivan, men jag gillar ju the Killers så det gör inte mig något ;) Den har inte fått så bra recensioner har jag sett, men vad bryr jag mig? Jag älskar det! :D

Just nu väntar jag på att klockan ska närma sig 17 så jag kan börja åka mot Elin och Robin. Vi ska till Storheden och handla idag. (Perfekt väder för storhandling!)Egentligen behöver jag nog inte handla så jättemycket, lite smågrejer så där. Men det är ändå skönt att komma iväg en stund. Om än bara till Storheden ;) Hehe.
Tänkte åka förbi badhuset också och köpa ett 12-kort så jag kan börja simma! Med start på fredag hade jag tänkt. Men vi får se hur det blir, jag och Hanna pratade om att se film eller något. Men det kan jag ju lika gärna göra efter simningen :) Ska bli himla skönt att komma igång med något annat än "bara" promenader. Jag älskar att simma och det är bra träning för rygg, axlar och armar. De som har en tendens att pajja när man jobbar på kontor. Skön fredagstradition. Simma, bubbla och basta lite. Fint avslut på arbetsveckorna :)

Huvva vad trött jag är. Nu ska jag dyka ner i mitt nya nummer av Veckorevyn hade jag tänkt mig :)

Hörs!
Ajöken möken

"Please don't tell me I can't make it
It ain't gonna do me any good
And please don't offer me your modern methods
I'm fixing to carve this out of wood"

Brandon Flowers- Magdalena

Inga kommentarer: