måndag 13 september 2010

Helvetes skräp!

Såhär har jag känt mig HELA dagen idag. Om än inte riktigt varenda minut, eller varenda sekund. Men mer eller mindre hela dagen. Det började när jag kom på morgonen och kaffemaskinen inte fungerade. Helvete! FEL dag att börja kruppa alltså. Måndag morgon. Vem FAN är redo för en kruppande kaffemaskin? Ingen skulle jag tippa på. Dock löste sig det problemet sen så jag fick min gigantiska kopp iaf. Kändes bättre. Tills ett jävla kioskmongo ringde och började ifrågasätta mina kunskaper och min plats på Lönekontoret ungefär. Helvete vad förbannad jag blev. Jävla satans kioskmongo alltså. Måste behålla lugnet i sådana situationer och inte bli förbannad. Men det är jävla svårt att inte snäsa åt sådana där människor alltså. Sen ringde min favoritchef från Linköping så då blev jag lite gladare, för han är alltid glad och frågar hur jag mår :D Hahaha så himla trevlig.
Sen ringde det fler otrevliga jävla surfisar så då blev jag less och gick hem kring halv 4. Då hade jag ändå jobbat mina timmar, men hade tänkt sitta längre men det gick helt enkelt inte. Så arg var jag! "Originalhandlingar är sååå 80-tal" är väl ändå den värsta kommentaren jag fick idag. VAD DÅ 80-TAL?! Vi handlägger ju originalhandlingar varenda jävla dag ditt förbannade lilla åbäke. Fan vad sur jag blev. Försöka sätta mig på plats så där. Gnnnh...

Nä så arg är jag faktiskt inte. Jag släppte det ganska snabbt då jag lämnade byggnaden. Det är ganska skönt. Nu har jag skrivit av mig också så nu kan jag verkligen släppa det!

En rolig sak var att jag skickade in namnändringsblanketten till Skatteverket idag! Så snart heter jag Muskos på riktigt! Har tänkt ändra det riktigt länge, men det har aldrig blivit av, men nu jäklar. Nu undrar säkert några varför jag inte nöjer mig med Isaksson? Jo, jag gillar det inte. Eller jo det gör jag. Men jag känner mig mer som en Muskos än en Isaksson. Simple as that.

Nå. Nu ska jag sluta fitta mig för dagen har ändå gått väldigt fort och bra. Jag är inte så bitter som jag låter; för en gångs skull! Hehehe.
Ska göra middag, glo lite på TV och sen ta en promenad med Elin och ev. Malin. Kommer bli finnemang eftersom det inte blev någon promenad igår med tanke på regnet.. men jag fick massa annat gjort istället; städ, bak och lite allt möjligt! Så dagen var inte helt bortkastad ändå.

Nä om jag ska börja med middag.
Ajöken möken!

3 kommentarer:

Sara Engström sa...

men shit :) hur gammal är eran ni har nu då? är dom kanse syskon? eller det kanse var maja? :) jo men dom har väll slutat med uppfödning av golden nu? men heter någon av dina hundars mamma molly?
det hette hennes :D

Sara E sa...

men skämta inte :) lipar typ också , haha då är det garanterat hon :D dom bodde i avan? jo hon fyller 9 i mars :D hon är världens finaste , så kan bara tänka mig hur fin hon var , för wilma är typ världens underbaraste hund! shit blir helt stum, :D fan vad skoj detta var :D

Anonym sa...

men gud vad skojj :) jamen absolut, men märker inte på min att hon är snart 9 år :D men då är det hon som är mamma till min vovve :D fan vad skojj:D jo hon var fin , men hon var gode less på valparna när vi hämta henne och det förstår man ju :D men wilma var den som blev utan mat , alla hennes syskon tog allt från henne så redan där var hon snäll :D haha.. men hade molly så dära fint och litet ansikte som wilma har? :D för vi får alltid komplimanger för hennes fina ansikte :D folk har bett oss göra valpar på henne osv :D men nu är hon ju för gammal men :)