fredag 3 september 2010

Mitt namn e mycke o jag vill ha meeer

Fick en sjuk längtan efter vinter, snö och slalom. Fan vad roligt. Den här bilden togs när vi var i Hemavan i början av mars. Hur härligt som helst! Synd bara att vi var så förbannat otränade. Vi var såna där glassiga "stockholmare" som bara satt och stekte i backen. Åkte upp med liften och sen satte sig och solade i en snödriva. Inte helt okej faktiskt. Så i år ska jag banne mig orka åka, så då är det bara att sätta igång med träning och även slalomåkning. Jag ska åka. Enkelt.

Idag var en bra och härlig dag; slutade kring 13, hem och fixa lite sen vidare mot stan för att möta upp Elin. Vi handlade onyttigheter och käkade hemmagjord pizza. Så jävla gött. Nu är jag så mätt att jag tror jag svimmar vilken sekund som helst.

Fan vad jag kommer må bra imorgon. Galet. Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu för min plan för morgondagen är att ta mig upp i tid, knalla in till stan och ta mitt morgonkaffe på ett café och sen strosa omkring runt Kvarnängen. En fågel viskade i mitt öra att det var "uppvisning" för NBG-soldater (Nordic Battle Group, reds. anm.) (m.m) där imorgon kring 12. Finnemang ;) Hört att de där NBG:arna ska vara rätt snygga ;) Hehe.

Nä, dags att tvätta bort sminket och borsta tänderna. Stor dag imorgon. Hihi.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Min kusin Joel skulle vara där idag.^^