söndag 19 september 2010

Alltid rött. Alltid rätt.

Fan vilken helg! Helt otroligt! I fredags var jag som planerat i Luleå med lilla familjen. Blev en väldigt snabb sväng. Jävlar vad mycket fint dom hade på GinaTricot. Förut har det alltid varit såna kläder som jag inte kan använda, dvs urringade toppar, pastellfärger, spets och leggins typ. Det känns som det iaf, har aldrig letat ordentligt, men det är det intrycket jag har fått.
Men nu hade de hur mycket fint som helst och jag önskade mer än någonsin att jag var multimiljonär! Lycka KAN köpas för pengar. Lycka stavas k-l-ä-d-e-r. Haha. Patetiskt men sant. Har faktiskt shoppat onödigt mycket nu senaste tiden. Fast å andra sidan behövde jag det verkligen. Eller? Jo men det gjorde jag ju faktiskt. Så pass mycket att jag har handlat för 8600 :- det senaste året på H&M. Alltså seriöst?! Så mycket tycker jag inte att jag handlar där. Haha. Men tydligen. Särskilt nu när dom öppnat i Boden så blir det givetvis att man går in där i tid och otid. Går sällan tomhänt därifrån. Jag älskar det :)
Nå sen spenderade jag fredagkvällen i Elin och Robins soffa. Så jäkla chill. Jag och Elin åt GI-middag följt av inte så GI ostbågar och godis. Hon gjorde dock en GI-kladdkaka. Men den var ingen höjdare alltså. Sockret saknades ju!? Haha.

Sov ut riktigt ordentligt igår och sen åkte jag på stan och fikade med Hanna. Vi pratade på som vanligt, sen vidare till Elin och Robin igen där det idag bjöds på nybakta bullar och tacos. Inte samtidigt dock. Men i omgångar ;) Så jävla gott. Sen satt vi bara och chillade. Pratade på och tittade på roliga klipp på YouTube. Dansfeber fick jag se också för första gången. Fan vilket värdelöst och B-igt program. Det var ju jättedåligt! Men konceptet var roligt, men de hade kunnat göra det så mycket bättre alltså.
Hur som haver. Åkte hem tidigt (kring 9 tror jag) och tänkte gå och sova på en gång. Var oerhört sliten. Men så blev det en utgång istället! Ja, se på fan alltså. Jag hade seriöst inte planerat att gå ut i helgen, på riktigt. Men så blev det alltså. Sminkade mig, fixade håret och cyklade med min halvfulla vinflaska till Hanna. Förkrökade lite och drog sen till Lotus. SÅ JÄVLA KUL. Alltså seriöst. Det var kickass på riktigt!! Så jävla kul alltså. Var där och röjde (läs: raggade!!!!!) tills de stängde och traskade sedan hem, heeelt nykter. Drack bara tre glas vin hos Hanna och sen var det bra. Så jävla bra!
Nä det var en riktig toppenhelg. Jag fick både dega och festa. Så jävla bra.

På torsdag väntas ännu mer galej, då har vi kräftskiva med jobbet och jag ska ha så satans roligt. Fyfan vad kul det ska bli! Hihi. Sen är jag ledig på fredag också så det blir perfekt. Jobbar inte bakis en gång till alltså ;) Haha.

Planen för idag är att jag ska rösta, sen åka till Fagge och käka palt. Så jävla gott!
Städat och diskat har jag redan gjort. Skönt. Bortgjort inför veckan.
Nä nu ska jag gå till vallokalen och sätta foten i Reinfeldts arsle! Hoppas ni gör detsamma ;)

Hoppas ni mår bra,
Ajöken möken !

Inga kommentarer: