måndag 20 september 2010

Allvarligt?

Såhär reagerade jag när det var klart att SD kommer in i riksdagen. Allvarligt? Jag förstod att det skulle finnas en viss risk att de tog sig in i riksdagen. EN VISS RISK. Jag hade förträngt möjligheten att de faktiskt skulle kunna lyckas.
Jag tycker inte att det största problemet är det faktum att Alliansen vann, det största problemet är att Sverige har blivit ett främlingsfientligt och trångsynt land där invandrare bara är INVANDRARE. Lilla präktiga och fisförnäma Sverige är egentligen ett smygrasistiskt samhälle som helt saknar empati och solidariteten lyser med sin frånvaro. Det är skrämmande. Dock måste jag ge svenska folket cred för det faktum att 94% av oss valde att rösta på andra partier än just SD. Men de där 6% kommer förmodligen öka om vi inte intar enad front och sätter ned foten. Det är en stark varningsklocka om att något måste göras.

Annars då? Jovars.

Inga kommentarer: