måndag 30 augusti 2010

Vatten vatten vatten

Nej jag kan inte påstå att jag är så mycket piggare idag alltså. Var galet mörbultad när jag vaknade imorse och trodde ärligt talat inte att jag skulle palla en arbetsdag. Men det gick bara finnemang. Lite gnäll blev det givetvis på plats, men en jävla massa vatten, kaffe och ätande så gick det bra. Just nu är jag bara galet trött. Är konstant törstig och det är väl kanske inte så konstigt med tanke på hur uttorkad min stackars gamla kropp måste vara. Man bara dricker och dricker; vad får man för det? Jo. Uttorkning ;) Haha.

Efter jobbet kom Petter förbi och vi beställde en kycklingrulle från TakeOff. Så jävla gott. Gick sen på stan en sväng och jag hittade en fin pläd på Hemtex och en topp på H&M. Nice.

Ikväll blire fan bara att dega framför Fångarna på fortet. Käka upp resten av mina nachos. Bara fläska ;)

Nä nu ska jag ringa min goda vän Elin.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: