söndag 29 augusti 2010

Enough

Nu får det fan vara bra. Helvete vad bakis jag är (fortfarande!). Alltså det blev alldeles för hårt igår.. Det var trevligt ändå, bastade hos Hannas pappa ute i Sävast (första groggen kring 16) och sen vidare mot Kullbrandts där det var kalas. Vi blev inte där så länge dock, åkte in till stan redan vid nio. Sen vidare till en polare till Hanna. DÄR var det ös. Fan vad trevligt det var! Full blev jag också. Jävla Fisherman. Allvarligt?! Det är ju livsfarligt. Ragglade till Boddan där det var dött. STENDÖTT. Gick rätt snabbt då jag var alldeles för plakat för mitt eget bästa. Gick förbi Petter och sabbade han och Pythas fest, sen vidare hem. Fan vad värdelöst. Var så jävla bakis imorse att jag kände av det redan när jag låg i sängen och DÅ ÄR DET INTE BRA. Ragglade till Fagge och var där sen fram tills nu typ. Haha tycker alltid så synd om mig själv när jag blir bakis :P Sen gjorde promenaden gott också.

Nä fan. Nu får det räcka med fest för ett tag. Det känns som att jag börjar gå på tomgång nu alltså. Det är alltid roligare på sommaren och nu är väl sommaren över då. Så så var det med det.

Jahapp. Vare väl bara hoppa in i duschen och sen i säng då. Värt. Nej fyfan. Är fortfarande bakfull alltså..
Nästa helg ska jag ligga hemma, äta godis och se på film. Hela helgen. Underbart.

Ajöken möken

Inga kommentarer: