tisdag 31 augusti 2010

It takes a fool to remain sane


Jag tror de lugnar sig nu
Alla tvära kast
Det lilla hjärtat, det pulserar än

Jag har suttit här och lyssnat
till en sträng som brast
Nu har jag lust att ta ton igen

Jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is
Det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis


Idag har jag varit riktigt duktig! Jobbade på som fan till kl 4, handlade på Korren, gjorde nyttig middag (sallad) och gick sedan ut på en 1½ timmas promenad! Jag sprang på slutet också, så jävla skönt! Jag älskar att springa. Det bästa och roligaste jag vet! Så på torsdag ska jag ut igen. Kanske inte samma runda, men ut ska jag iaf. Springer om jag känner att jag orkar, annars promenerar jag "bara". Det är bra det också. Nu jävlar ska jag bli fit här. Har gått upp under semestern (vem gör inte det- egentligen?) och nu ska det VÄCK.

Hoh vad trött jag är. Nu ska jag nog fixa håret, borsta tänderna och gå och lägga mig. Har ett sprojlans och oläst Aftonbladet som måste läsas ;)

Ajöken möken !

Inga kommentarer: