torsdag 26 augusti 2010

Torsdag

Har jobbat idag som alla andra vardagar.. Gick förvånansvärt bra och fort! Hela veckan har bara visslat förbi. Helt sjukt!?
Gick på stan efter jobbet och unnade mig nya skor (skitfina!) och ett balsam på Åhléns. Inte världens roligaste inköpt, men ack så behövligt. Mitt hår är som en enda tjorvboll så det är i ett desperat försök att rädda det som räddas kan. Måste verkligen klippa mig. Men vill inte klippa av mig håret nu när det blivit så långt! Buhuuu... men det börjar onekligen bli dags.. Suck!
Sen åkte jag hem till Fagge och käkade middag, sen blev det en till veva på stan. Köpte en parfym (ännu en till CLEAN.. de luktar så jävla gott. Dock ganska dyra, 450:- men så värt det!) ett halsband och en skjorta till Hannes. Han var så glad och nöjd. Ungefär en likadan som David har. En rutig och cool ;) Hehe. Han har länge velat ha en så jag skämde bort honom lite! Han blev så glad, så det var väl investerade 99:- ;)

Imorgon är det fredag och då blir det jobbelijobba och sen hem, handla, fixa mig och sen dra vidare till Hanna där vi ska ha tjejkväll med allt vad det innebär. Tacos, tjejsnack, vin och goda drinkar. Sen ska vi ut på Bränna. Hoppas det är mycket folk! Ska bli riktigt trevligt =)

Måste hoppa in i duschen nu och sova ut ordentligt. Känner mig konstant trött.. Vad är grejen??

Nä, nu kastar jag in handduken för idag!

Ajöken möken!

Inga kommentarer: