onsdag 25 augusti 2010

Rödnäst kirgis

Har varit på en mastodontpromenad med Hanna och jag fryser fortfarande. Huvva. Är sommaren redan över? Fan vad tråkigt! Har varit den bästa sommaren någonsin vågar jag nog påstå. Ingenting har blivit som planerat (kanske var det bra?) och jag har verkligen njutit. Jag har haft så jävla roligt, jag har skrattat och gråtit. Nej en riktig toppensommar måste jag säga! Känns ändå som att den har varit väldigt lång.. det var väldigt behövligt måste jag säga. Har varit väldigt sliten efter ett år av hårt arbete..
Men nu är det bara att tagga om för en arbetarhöst. Förhoppningsvis i alla fall. Man vet ju aldrig hur länge vi blir kvar. Förhoppningsvis ett tag till i alla fall!

Nu ska jag försöka få lite värme i kroppen genom en dusch.. så skönt! Sen ska jag sova.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: